Prodej nemovitosti
1. Zavolejte do LK REAL
Zjistíme vaše aktuální potřeby a domluvíme si termín návštěvy
2. Osobní návštěva nemovitosti
Setkáme se s vámi na nemovitosti a nabídneme Vám možnosti spolupráce při prodeji nemovitosti. Posoudíme faktický stav nemovitosti, navrhneme reálnou tržní cenu, upozorníme a zodpovíme daňové otázky související s prodejem nemovitosti. Získáte informace z realitního trhu a upozornění na různá úskalí spojená s prodejem. Poradíme a zajistíme PENB-průkaz energetické náročnosti budov, který majitel nemovitosti potřebuje při prodeji či pronájmu.
3. Podpis zprostředkovatelské smlouvy
Abychom udělali maximum pro prodej nemovitosti, uzavíráme převážně výhradní zprostředkovatelské smlouvy na dobu určitou.
4. Pořízení fotodokumentace pro kvalitní prezentaci
Snažíme se pořídit maximální počet kvalitních fotografií pro následnou prezentaci
5. Zjištění právního stavu nemovitosti
Zajistíme aktuální a potřebné informace prokazující právní stav nabízené nemovitosti. (věcná břemena, zástavní práva apod.) Předcházíme tak následným problémům při prodeji.
6. Prezentace nabídky na webových stránkách www.lk-real.cz, oslovení poptávajících klientů a inzerce na realitních serverech v celé ČR.
7. Kvalitní prohlídka nemovitosti
Při prohlídce nemovitosti se snažíme zjistit potřeby kupujícího a dát mu veškeré informace k nabízené nemovitosti.
8. Složení rezervačního poplatku v kanceláři LK REAL
Kupující skládá rezervační poplatek a tím se zavazuje nemovitost koupit. O složení rezervačního poplatku bez odkladu informuje prodávající a nemovitost dále nenabízíme k prodeji.
9. Kupujícím nabízíme finanční služby pro zafinancování dané nemovitosti
V případě zájmu poskytneme kupujícímu možnost využít našeho finančního poradce, který zajistí kompletní zafinancování nemovitosti. Výhoda pro prodávající spočívá v poradenství při výběru vhodného financování, úspoře času a součinnosti s realitní kanceláří.
10. Právní servis-vypracování smluvní dokumentace pro převod nemovitosti
Spolupracujeme s renomovanými advokáty, kteří připraví kupní smlouvy, případně smlouvy o převodu členských práv a povinností u družstevních bytů. Ve smlouvách klademe důraz na způsob a termíny úhrady kupní ceny, předání nemovitosti a bezproblémový zápis do katastru nemovitostí. V převážné většině využíváme advokátní úschovu finančních prostředků - nedohodnou-li se účastníci jinak.
11. Podpis smluv a doručení do katastru nemovitostí
Prodávající a kupující podepisují potřebné smlouvy za účasti makléře, který zajistí doručení do katastru nemovitostí.
12. Výplata finančních prostředků prodávajícímu
Prodávající obdrží peníze dle dohody v kupní smlouvě.
13. Předání nemovitosti
Po dohodě pomůžeme s předáním nemovitosti, sepsáním stavu měřidel do předávacího protokolu a přepisu u jednotlivých dodavatelů médií.
14. Vypracování znaleckého posudku pro účely daně z převodu nemovitosti a vyplnění daňového přiznání
Zajistíme vypracování znaleckého posudku soudním znalcem z oboru oceňování nemovitostí a pomůžeme vyplnit daňové přiznání.